Annemde bugün bir kırıklık var, "Ne oldu, neden hasta oldun?" dedim.
"İnsanın ruhu hasta oldu mu, bedeni de hasta oluyor" dedi..:((
Anneciğimin doğaçlama kurduğu bu cümlede intihal kokusu var sanki :)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Erzurum'da olup da Tortum Şelalesi'ne gitmeyen varsa yılın bu zamanlarını değerlendirsin.. Hem güzergah hem yakınında şırıl şırıl akan ırmak hem de şelalenin görkemi üstüne bir de sıcacık çay.. ohh miss🥰