Ebubekir kaya

Ebubekir kaya
@Ebubekirk58
"Seni sevdim ama artık yoruldum... Senden ayrılırken bir mutluluk duymuyorum, ama bu hayata yeniden başlamak için mutluluğun gereği yok."
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Yirmi yıl sizi sevmiş olsaydım yine de şu ankinden fazla sevemezdim.”
Alıntı
“Bir insan duyduğu her hissi, ruhundan kopup gelen her coşkuyu, hatta kardeşçe duyduğu acıma ve şefkat duygularını açıklamaya zorunlu mu?”
Alıntı
“Dostluğa hazırım, işte elim… Ama lütfen bana aşık olmayın!”
Alıntı
“Böylesine güzel bir gökyüzünün altında, bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyordu?"
Alıntı