Her kitap türünü okumayı severim ama kişisel gelişim kitaplarında biraz sıkılan biriyim ama bu kitap asla sıkıldığım bir kitap olmadı. Çünkü yazar sanki karşımda benimle konuşuyor gibi hissettim ve bana çok katkısı olan bir kitap oldu. Okumanızı kesinlikle tavsiye ederim.