Güzel konuşan birine değil, güzel davranana itimat et. Can ol, yeri gelince yol, düşerse kanat ol. Çünkü sevilmelerin ve değer vermenin en güzeline layıktır böylesi. Nasıl ki “ Söz gümüşse sükût altın.” Davranış da huzura açılan hazinedir benim gözümde.
Bu millet pek iyi biliyor ki, asıl tehlike, bu memleketin istiklâlini de, hürriyetini de, varlığını da tehdit eden bir tek hakiki tehlike, bugünkü ehliyetsiz iktidarın devamıdır.
Sabahattin Ali bir kitapta sanki varyant virüsleri anlatmış: “Etrafımız o kadar çirkefle dolu ki, temiz kalmak için tek çare, kendi dünyamıza çekilmek..' :)