İsa 'aileden' biri artık.Onu öyle allayıp pulladık ki (yoksa sıradanlaştırdık mı?), Tanrı kendi oğlunu tanıyor mudur diye merak ediyorum sık sık. İsa artık her yerde bulunan bir naneli çubuk şeker; her ibadetçinin kesinlikle ihtiyacı olan bir takım ticari ürünlere gizli göndermeler yapmadığı zamanlarda baştan aşağı şeker kristali ve sakarinle kaplı.
Başkasına merhamet etmek, ondan daha kuvvetli olduğunu zannetmektir ki, ne kendimizi bu kadar büyük, ne de başkalarını bizden daha zavallı görmeye hakkımız yoktur...