"Ahlak konusunda inandığım ilke şudur; bir şeyi yaptıktan sonra kendini iyi hissediyorsan o ahlakidir; eğer kendini kötü hissediyorsan o gayri ahlakidir.”
"Keşke bugün öleceğime uzun yıllar yaşasaydım.Yaşlı bir adam olup gerçekten bilmek isterdim.Acaba insan hep öğrenmeye devam eder mi,yoksa her insanın anlayabileceği şeylerin sınırı var mıdır."