Bizim mahkemelerimizde, beyaz adamın dünyasıyla siyah adamın dünyası karşı karşıya geldiğinde, her zaman beyaz adam kazanır. Bu ne kadar çirkin olursa olsun hayatın bir gerçeği
Ama Tanrı’ya şükür
o zamandan beri saflık ve temizlik namına kaybettiğim her şeyi kendini beğenmişlikle ve yüzsüzlükle telafi ettim...:((((((((((((((((
Üç çeşit despot vardır:Beden üzerinde zorbalık
kuran despot.Ruh üzerinde zorbalık kuran despot.
Beden ve Ruh üzerinde zorbalık kuran despot. Birincisine Prens denir. İkincisine Papa denir. Üçüncüsüne Halk denir.
"Bir ruh, ancak bir benzerini bulduğu zaman ve bize, bizim aklımıza, hesaplarımıza danışmaya lüzum bile görmeden, meydana çıkıyordu. Biz o zaman sahiden yaşamaya, ruhumuzla yaşamaya başlıyorduk."
Halbuki ne şeytanı azizim,ne şeytanı? Bu bizim gururumuzun, salaklığımızın uydurması.İçimizdeki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu.İçimizde şeytan yok...İçimizde aciz var...Tembellik var.İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var