Birdboy, yaşamın iğrençliklerinde kendin olmak ve yalnızlığına, kendine, herkese savaş açmak ve yine de var olmak. Ölümüne ve yaşamına rağmen var olmak ve iz bırakmak, ışık saçmak.
Kitap ilgimi çekse de yarım bırakmaktan bıktım yav. DEHB yüzünden adamakıllı okuyamıyoruz bile. Benim kitaplar zamanını bekleye bekleye ben ölüp gideceğim cidden.
Neyse başlarım birkaç güne bir kitaba. Aklımda bir kitap var da bakalım artık.