Günün birinde, senenin birinde savaş bitecek kitaplar tekrar yazıya dökülebilir; o zaman insanlar bu bildiklerini ezberden okumaları için birer birer çağrılacak ve bunları yazacağız.. ta ki bir başka Karanlık Çağ’a, bu lanet olası işi tekrar yapmamızın gerekeceği bir zamana denk. Ama insanın muhteşem tarafı budur; sil baştan yapmaktan vazgeçecek kadar umutsuzluğa veya tiksintiye kapılma asla.. çünkü böyle yapmanın önemli ve yapmaya değer olduğunu çok iyi bilir.