"Bizde bir söz vardır: Dağlar yüksek, imparator uzakta. Patronlar büyük kárlar elde ediyorlar, sadece parayı düşünüyorlar ama yaşadığımız kirlilik umurlarında değil. Onlar büyük, biz ise küçüğüz, onlara asla ulaşamayız. Aşağı tabaka gözyaşı dökmekten başka bir şey yapamaz."
Gerçekten bir klasik. İyi ki şimdi okumuşum, bana coronanın çaresizliğini hatırlattı. 11 ay boyunca sıradan insanların salgın bir hastalıkta yaşadıkları ikilemleri ve yorumları gözler önüne seren realistik bir başyapıt. Tavsiye ederim :)