Ecrin Çayan

Ecrin Çayan
@Ecrinc
Hiçlik
İnsanlar o kadar nefret edilebilir ki hiçbir şey hissetmememe sebep oluyorlar.
İnsan
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bardağın yarısı boş mu yoksa yarısı dolu mu?
Yıllar önce ilk "Sizce, bardağın yarısı dolu mudur yoksa yarısı boş mudur? " sorusu sorulduğunda sadece iki seçenek vardı. Ya dolu tarafı görmeyi seçecektin ya da boş tarafı. Ya hayatında olayları, kişileri iyiye yoran birisin ya da sadece kötü tarafından bakıp olumsuz yönleri gören. Fakat nasıl hayata pembe gözlüklerle bakmanın faydası yoksa siyah gözlükler ile de bakmanın faydası yoktur. Evet, bardağın yarısı boştur ve yine evet o bardağın yarısı doludur. Hayatımızdaki olayların aynı bardaktaki gibi olumlu ve olumsuz taraflarını olduğu gerçeğini yadsıyamayız. Boş olduğu kadar dolu, olumlu olduğu kadar olumsuz, iç acıcı olduğu kadar da üzücü olabilir. Elimize kalan tek şey olan gerçekliğimizi kendi ellerimizle uzaklaştırmamıza gerek yok. 💜
Felsefe-Düşünce
Böylece oturmaktan ve zamanın akıp gittiğini görmekten başka arzusu yoktu.
Kimse beni benden daha fazla hor göremez.
Bu bir kaçış, yaşamdan kaçış ve ben bunu ilk kez yapmıyorum.