Fakat birçok kişi için, insan olmanın zevkini ve keyfini çıkarmak değil, hayatı sürdürmek ve korumak daha değerli görünüyor. Ne pahasına olursa olsun yaşamaya çalışmakla, doğrusu büyük bir mutluluğu kaçırıyorlar. Acı ve ölüm korkuları onları yönetiyor. İşin kötüsü, bu korkuya tanrı diyorlar. Oysa dünyayı korkuyla değil, bir insanın gözüyle görselerdi, tanrıyı görmüş olurlardı.