Zeynep

Zeynep

, bir kitap okudu
Puan vermedi·88 syf.·
1 saatte okudu
·
2021 11. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 51,4bin okunma
Reklam
Fakat birçok kişi için, insan olmanın zevkini ve keyfini çıkarmak değil, hayatı sürdürmek ve korumak daha değerli görünüyor. Ne pahasına olursa olsun yaşamaya çalışmakla, doğrusu büyük bir mutluluğu kaçırıyorlar. Acı ve ölüm korkuları onları yönetiyor. İşin kötüsü, bu korkuya tanrı diyorlar. Oysa dünyayı korkuyla değil, bir insanın gözüyle görselerdi, tanrıyı görmüş olurlardı.
Sayfa 138·Kitabı okudu

Zeynep

, bir kitap okudu
Puan vermedi·56 syf.·
9 saatte okudu
·
2021 6. kitabı
Stefan Zweig
7/10 · 33,6bin okunma
Reklam