Eda

Eda
@EdaSever
Bir duygu girdabı: mutluüzgünyorgunkorkmuşöfkelisıkkınkafayıbulmuş-ölmekisteyenuçarı-
Reklam
Türk'ün onuru ve yeteneği çok yüksek ve büyüktür.
Bence biz kör olmadık, biz zaten kördük, Gören körler mi, Gördüğü halde görmeyen körler.
Sayfa 330
Hepimizin içinde adını koyamadığımız bir şey var, işte biz oyuz.
Sayfa 278
... ormandaki ağaçların yangından kaçtığını görmek ne güzel olurdu.