Tıpıbata

Tıpıbata
@Edaang
Ekmek hepimize yetmiyor, kitap da yetmiyor... Ama keder... dilediğin kadar... Yorgunluk da göz alabildiğine...
Belli bir yeri özlemişliğim yok, işte yalnız bir özlem var içimde.
Reklam
Ne tuhaf, saati işliyordu, fakat ölmüştü kendisi.

Tıpıbata

, bir kitap okudu
Puan vermedi·424 syf.·
2020 1. kitabı
Nikos Kazancakis
7.9/10 · 20,6bin okunma
Ona bakıyor ve bu hayatın gerçekten ne şaşırtıcı bir sır olduğunu, insanların, fırtına tarafından kovalanan sonbahar yaprakları gibi nasıl birleşip ayrıldıklarını ve insanın bakışlarıyla sevdiği kimsenin yüzünü, vücudunu ve el hareketlerini boşuna yakalamaya çalıştığını, birkaç yıl sonra da, gözlerinin mavi mi yoksa siyah mı olduğunu hatırlamayacağını düşünüyordum.