"Eğer ölecek olursam ve bu çemberin dışına çıkarsam yokluğumu hissederler mi? Ya da ne kadar süreyle bunu hissederler?Kaç gün?İnsanoğlu böyle geçicidir.Kendi varlığına en çok inandığı,sevdiklerinin acılarında ve kalplerinde derin izler bıraktığını sandığı yerlerde bile,hızla silinip gider."