Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
On dört yaş...Tek ayakları daima kırık olduğu için sallanmaktan kurtulamayan kürsülere sahip psikiyatri anabilim dalının,adını ergenlik koyduğu bir insanlık dönemi
İsmini çok duyduğum kitabı sonunda okudum ve bunca zaman okumadığım için hayıflandım.Yazarın ön sözü kitabı anlatıyor aslında kitaplara aşık bir yazardan kitapları yakan itfaiyecilerin kitap okumak istemeyen insanların günümüzden 500 yıl sonrasında yazarın korkuları anlatılıyor aslında.Evet yazar sanki öngörmüş gibi insanların bir zaman sonra kitap okumaya ihtiyaç duymayacaklarını yerini televizyonların alacağını anlatmış zaten bize.Distopyaları sevmesem de kitabı çok beğendiğim diyebilirim herkesin okuması gereken bir eser.kitabın adının itfaiyeye telefon açılıp kağıdın yanma derecesini sorup ismine karar vermesinden çok etkilendim.Keyifli okumalar.,
Şimdiye kadar en beğendiğim Stefan Zweig kitabı oldu.Doktorun vicdan azabını kendi içimde hissettim.Doktora bir o kadar kızıp bir o kadar üzüldüm.Satranç kitabı daha çok bilinse de bence Zweig okumaya Amok Koşucusuyla başlanmalı.Daha merak uyandırıcı ve sürükleyici .
Amok KoşucusuStefan Zweig · Venedik Yayınları · 2018134,8bin okunma