Yazarın psikiyatri doktoru olarak kitabı içtenlikle yazması ,hem kendi hayatından hem hastalarından bahsetmesi , hastalarının ve kendi duygu durumlarını anlatması çok güzeldi.Keyifle sindirerek okudum kitabı.Ala adlı hastasına anlattığı hikayeler beni çok etkiledi ve birçok şey öğrendim kitaptan.Hitler,Freud,Tutankamonun esrarı,prensesler ve daha birçok hikayeye yer vermesi doyurucu bir yön vermiş romanına.Ayrıca Ala adlı hastanın hayat hikayesi Eminim herkesi benim kadar etkilemiştir.Bu kadar da olmaz Türk dizilerini aratmayan cinsten gencecik bir kızın hayatı çok dokunaklıydı.Yazardan okuduğum ilk kitaptı okuduktan sonra yazar hakkında araştırma da yaptım ve çok başarılı bir kadın olduğunu gördüm Türkiyede ilk psikiyatri merkezini kurmuş kendisi çok beğendim diğer kitaplarını da mutlaka bakacağım.Psikiyatri ile ilgilenen bu tür kitapları seven okurlar mutlaka Bir şans versinler