Tomris'i yaşam öyküsünü öğrendiğimden beri çok severim. Ancak kitaplarında çok farklı bir tarzı var. Birçok öyküye kendimi veremedim. Bazen olayı anlayamadan bitti öyküleri. Kitapta sevdiğim kısımlar oldu ancak genel olarak hayal kırıklığı diyebilirim. Sırf yarım bırakmamak için kendimi zorlayarak bitirdiğim bir kitap oldu ne yazık ki.