“Sen sevgiline ne verebilirsin sanki? Kalbini mi ? Pekala, ikincisine? Gene mi o? Üçüncü ve dördüncüye de mi o?...atma be adaşım, kaç tane kalbin var senin?..."
“Siz sevemezsiniz adaşım, siz şehirde yaşayanlar ve köyde yaşayanlar; siz, birisine itaat eden ve birisine emredenler; siz, birisinden korkan ve birisini tehdit edenler...Siz sevemezsiniz.”
Hatırla ey can şiirlerimle
Gözlerin gülünce beni hatırla
Bir akşam rüzgarı değince tene
Saçını savuran yelle hatırla
Şehirler kalırken geride bir bir
Adımladığın yolla hatırla
Acırsa yüreğin derinden, bir an
Göğsüme koyduğun korla hatırla
Güneş batar gün savuşur akşama
Gecene doğan ay'la hatırla
Bu nasıl bölüşmek sen anladın mı?
Bağrımı deşen payla hatırla
Belli ki, bu son şiir dilimden düşen
Tatlı bir nağmeyle sesle hatırla
Bahar olsun bağın,bostanın bahçen
Ama sen beni kırık gülle hatırla.