📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabın özeti aslında sayfa 189 da şu cümlelerle özetlenmiştir : " Hepimiz yalnızca ebeveyn olarak değil insan olarak da kendimize ben öldükten sonra hayatımın baki kalmasını sağlayacak olan nedir? sorusunu sormalıyız. Bırakacağımız ayak izlerine ve gelecek nesillerin yaşamış olduğumuzu fark etmeleri için yapmamız gerekenlere dair düşünmeye ihtiyacımız var. Hepimiz birer Gandhi veya Rahibe Teresa olalım demiyorum. Onların rotaları kendileri için planlanmıştı. Benim söylediğim, hepimizin kendimizi aşacak şekilde davranmaya ihtiyaç ihtiyaç duyduğumuz. Sığlıktan ve dünyanın bize destek olmayacağından yakınmaktan sakınmalıyız. Bunun yerine, kendi dünyamıza kendimiz özen göstermeli, günlerimizi de şefkat, ilgi ve özen gösterecek biçimde geçirmeliyiz. Düşüncelerimizi kısıtlayan, hareketlerimizi sınırlayan zincilerleri atmalı ve bizde bulunan en mükemmel özle buluşmaya cesaret etmeliyiz. Bu gerçek anlamda yaşamak demektir."