Peyami Safa kitaplarını çok severim hatta en sevdiğim yazardır kendisi,birçok kitabını okudum ve bugüne kadar iki kitabını yarım bıraktım bir tanesi bu kitap çok fazla tahlil var bir hikayeden çok tahlil yapılmış ben okurken sıkıldım. Ama diğer kitaplarını sonuna kadar tavsiye ederim.