Elif Y.

@Eelif_y·
·
sabitlendi
Okumak, kendimize giden, aklımızın ucundan geçmemiş yollar bulmaktır.- diyor O.Paz-
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne lâzım şimdi bana? Beni ne paklar? Kırk fincan kahve yetmez, ne alır bu yorgunluğu? Ne akıtır bu ağuyu?
Yürek şiiri ve aşkı aynı anda kaybediyor.

Elif Y.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·132 syf.·
3 günde okudu
·
2026 16. kitabı
Şermin Yaşar
8.6/10 · 771 okunma
Masallar noktalansın, kitabımız kapansın Okuyanın gönlünde hep kuşlar kanatlansın...