“Devlet bu yüzden Türk kimligi üzerinde bu kadar hassasti. Çünkü yine
agabeyimin deyimiyle, biz diger mevcut uluslar gibi kendimize bir devlet yaratmamistik. Yani tam olarak bir ulus-devlet degildi kurulan, devlet kendine bir ulus yaratmisti.”
“Acaba yoksullar zenginlerden daha mı çok hastalanıyorlardı, yoksa nüfusları daha çok olduğu için mi hastaneleri dolduruyorlardı?”
Ben cevabını vereyim: zenginler hastaneye gitmez, doktorların ona gelmesini isterler. Hastanelerin asıl amacını unutan ve para görünce göz bebekleri ışıldayan kapitalistler ise bunu seve seve kabul eder. Bir de ikinci önerme doğru olduğu için. Sonuçta fakirler nüfusun %99 unu oluşturur.