Kitaplara aşık.
Kitaplar için herşeyini feda edebilecek bir kız.
Yazarım çizerim karalarım. Ama sonum hep kitaplar. İnsanlığın sonu kitaplar olmalı... Kavga barış değil sevgi saygı olmalı. İnsanlığın sonu kardeşlik olmalı...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlk başlarda sıkıcı gelebiliyor. Yani açıkçası bana öyle geldi. Bence mükkemmel ama. Çok güzel.Zaten ben de öğretmenim sayesinde okudum. Ve iyi ki okumuşum. Her zaman ki gibi okuyun,okutturun...