Bu dünyanın kaymağını çirkinler ve aptallar yiyor. Onlar rahat rahat oturup bir oyunu öküzün trene baktığı gibi seyrederler. Zaferi tatmamışlardır belki ama en azından yenilginin ne olduğu hakkında da bir bilgileri yoktur .
Bence güzellik , yani gerçek güzellik aydın ifadenin başladığı yerde bitiyor. Zeka, başlı başına bir abartı biçimidir ve yüzün uyumunu mahveder. İnsan oturup düşünmeye başladığında, tam anlamıyla bir burun, bir alın ya da bunlara benzer korkunç bir şey olup çıkar.