Ne doğan güne hükmüm geçer,ne halden anlayan bulunur;ah aklımdan ölümüm geçer. Sonra bu kuş , bu bahçe, bu nur. Ve gönül tanrısına de ki :_Pervam yok verdiğim elemden; her mihnet kabulüm ,
Yeter ki gün eksilmesin penceremden !
Günaydın 💎
Sen sevgiline ne verebilirsin sanki?
Kalbini mi?
Pekâlâ , ikincisine ?gene mi o?
Üçüncü ve dördüncü ye de mi o?
Atma ve adaşım ,kaç tane kalbin var senin?.🌸