Şehriban

Şehriban
@El_ez
Uçurumlar var diyorum insanla insan arasinda,kendi ile kendi arasında
Bazı geceler vardır; gözlerin kapalıdır , aklın bulanık... Uyumazsın , ama uyanık da değildir zihnin. Kendi hayatının kâbusundan uyanmak için uyursun. Ölüme Fısıldayan Adam
Edebiyat
Reklam
Gömülü Şamdan Belki de gerçek yolumuz budur: Hüzünle geriye ve özlemle ileriye bakarak, huzuru arayarak ama daima huzursuzluk içinde olmamızdır. Stefan Zweig
Edebiyat
Sen gülünce güller açar Gülpembe. Bülbüller seni söyler biz dinlerdik Gülpembe. #Barış Manço
Müzik
Ben geldim geleli açmadı gökler. Ya ben bulutları anlamıyorum ya bulutlar benden bir şey bekler. Sezai Karakoç
Şiir
"kim acısının üstüne çıkarsa o yükselecektir ."der Hyperion Stefan Zweig
Edebiyat
Reklam