Hiçbir dinde , hiçbir dilde, hiçbir kökende kalbin önüne durabilen tek bir şey dahi yoktur. Ne yapmış olursanız olun ben bunu kalbimle yaptım dedkten sonra karşınızdaki insan saygı duymaya başlıyor. Çünkü kalp öyle bir şey ki dünyayı en iyi gören göz dahi bir kalp gözünden daha iyi göremez derler. Hatta dünyayı en iyi gören göze Ruşen i dil denir. Gönül gözüyle gören yani.insanın aklında itiraz vardır . Beyin iki 2 hemisfer yani aklınıza yatmış bir şeye dahi içten içe itiraz duyuyor olabilirsiniz. Zaten içimde bir his varya ben bunu yapmak istemiyorum dediğiniz o his aslında içinizde itirazı duyduğunuz saygının ta kendisidir ,ama kalpte öyle değildir bir şey kalbe girdiyse eğer onun sebebini bile sorgulama gereği duymazsınız zaten kalbimde dersiniz ve o sizin için bir rahatlıktır zaten çünkü açıklaması budur.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaşamla ölüm arasındaki farkı anladığım an. Zamanı geldi. Herhangi bir verinin beyne ulaşmasının 0.00045 saniye ve buna tepki göstermek için iki saniyenin daha gerektiğini biliyor muydunuz? Girdiğiniz şok nedeniyle ne kadar süre soluğunuz kesilebilir? Bıçağın bedenimi yarıp kestiği anla acısını hissetmem arasındaki süre ne kadar? O saniyeler sonsuz gibi gelir mi?