Kitap çok güzel. Diziyle farklı kısımlar var ama hemen hemen aynı. Sürükleyici bir yanı var hemen okuyup bitirmek istiyorsunuz okumanızı tavsiye ederim
" Aşkın Meali 1 - Hz. Yusuf ile ZüleyhaSinan Yağmur
Hayat dediğin bir kuyu değil mi?
Kimin kovasına düş kırıklıkları dolar,
Kimin kovasına gökten zemzem yapar."
Hayat insanlara karşı böyle değil mi?
Kitap çok güzel okurken içiniz huzur buluyor. Herkesin okumasını tavsiye ederim.
Tarla Kuşunun SesiMustafa Kutlu Çok güzel bir kitap ve ortaokuldan sonra herkesimin okumasını kesinlikle tavsiye ederim. Kitap içerisinde yaşanılan hayat zorluklarını anlatır