Kedisiyle yaşayan, kuaförlük yapan Vincent, bir gün Rosalie Blum ile karşılaşır, ilk kitabın isminde de geçtiği gibi bir dejavu hissine kapılır, bir yerden tanıdığını düşünür ama bir türlü bulamaz. Bunu keşfetmeye çalışırken de bilinçli olarak olmasa da Rosalie Blum’u takip etmeye başlar ve bu takiplerle beraber küçük çaplı bir maceraya dönüşür bu durum onun sakin hayatı için.
Yalnızlık, insan ilişkileri, gündelik hayatın detayları, rutinleri ve küçük heyecanlı iniş çıkışları üzerine çok sevdiğim bir grafik roman oldu. Finalinde hikayenin bağlanışını çok sevdim. Ama esas bayıldığım yanı ise çizimleri. Suluboya ile renklendirmiş. Karakterlerin ifadeleri, sahnelerin detayları, renkleri, yazı tipini çok çok sevdim. Anlattığı hikayeyle bütünleşmiş, uyum sağlamış resmen görsel olarak. Çok beğendim, grafik roman severlere tavsiye ederim.