📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı cidden çok begenerek merak ederek okudum. Bugün benim değinmek istediğim nokta kitabın sonu.
SPOİLER ALERT
Kitabın sonunda Zehra'nın hala Suphi ye aşık olup Suphi'nin annesini sefil halde görünce hasta olup ölmesini cidden hiç beğenmedim .
Kitapta Zehra nin intikamlarinda ongorulmez sonuçlar doğdu . Masumlar öldü örneğin sirricemal in bebeği , ve Rum kızının yanında görülen erkeğin ölmesi vs . ama Zehra bunların hiçbirinin farkına varmıyor ben bu sonuçların farkına varıp hastalanmasıni tercih ederdim ve Suphi ye takıntılı olarak aşık olmasaydı keşke ... Onun dışında her kısım cidden çok güzel
Kitabı gerçekten çok severek okudum . Çok akıcı yazılmıştı . Lou ve Will aşkını gerçekten okumak çok keyifliydi . Ancak Will in kararından vazgeçmesini beklemiştim evet her kitap mutlu sonla bitmemeli ancak yine de bu kadar aşık olsam ve Will in durumunda olsam vazgeçerdim evet zor bir durum ama hayata bağlayan bir şey buluyorsun sonucta bu bence önemli bir şey... Onun dışında kitap cidden çok güzel okuyun okutun