Elif Yıldırım

Elif Yıldırım
@Elif389
“…Ve yaşam çığlık atıyordu yüreğinde”
Reklam
“…İnsan kendini kaçak hissettikten sorma hiçbir yerde özgür değildir.”
Sayfa 32·Kitabı okudu
“…Ne de olsa insan her zaman biraz suçludur.”
Sayfa 25·Kitabı okudu
“Başkalarından daha erken ölecektim,orası aşikârdı. Ama herkesin bildiği gibi,hayat yaşamaya değmez.”
“İnsan eninde sonunda her şeye alışır…”
Sayfa 72·Kitabı okudu
Reklam