… çünkü daha aşağı seviyede olan hayvanlar bile dişilerine böyle kötü davranmaz ,onları öldürmez. Bu açıdan baktığımda atalarının zamanından beri ilerleme kaydedememiş olmasına rağmen kızılgöz’ü insanoğlunun habercisi olarak görüyorum çünkü sadece insan türünün erkeği dişisini öldürür.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gerçekten de öyleydi. Dün gibi geliyordu ama zaman geçmişti, o hareketsiz, herkes için aynı, durağan yani, ne mutlu olanlar için daha yavaş ne de talihsizler için daha hızlı olan ritmi ile akıp gidiyordu.
Hayat bütün kalabalığıyla en iyi huylarımı siliyor ve onların yerine gereksiz bir Çamur dolduruyordu; bu zorbalığa karşı inatla karşı koyuyor, diğerleriyle aynı suda yüzüyordum ama bu soğuk bana daha soğuk geliyordu ve diğerleri kadar kolaylıkla duramıyordum suyun üstünde. Derinlere indiğimi sandığım oluyordu sık sık.