📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Klişe Bir hikaye işlenmişti başları fena değildi ama
ilerledikçe anlamsızlaştı.Karakterlere ısınamadım. Hikaye çok yüzeyseldi özellikle Narin karakteri çok hava kalmıştı.Anlamsız bir sonla bitti.Sonu daha iyi olabilirdi.yazarın okuduğum ikinci kitabı benzer tarafları var hep aynı tarzda aynı kalıpta yazıyor sanırım.Bir daha Hande Altaylı okuyacağımı sanmıyorum.
KahperengiHande Altaylı · Doğan Kitap · 20163,179 okunma