"Mutlu olacaksın dedi hayat fakat önce seni güçlendireceğim" notu üzerine dikkatimi çeken ve yazarın Paranoya romanından sonra kitaplarımın arasına eklenen nefis bir roman. Dili çok akıcı ve romanın sonunda tanıştığımız çocuklar kadar da saf. Çok yalın bir üslupla kaleme alınan ama heyecanından ödün vermeden, sizi olayın içerisine alarak hemencecik okumanızı sağlayan bir kitap. Romanın sonunda bütün düğümler çözülüyor. Toplumsal mesajlara da roman kurgusu çerçevesinde yer veriliyor bu sayede siz hayatı bu kitap vasıtasıyla yeniden sorguluyor olarak buluyorsunuz kendinizi. "İyi ki okudum"lar arasına dahil edildi:))
Bir denizden bir denize kocaman bir ışık vuruyor. Işık gül oluyor. Gülün ortasında kırmızı bir ocak, ocağın ortasında dağılmış bir nar, narın her tanesinde dünya var. Yalnız seni sevmiyorum ben.