Düşmanıma karşı yapmak istediklerimi tam olarak anlatan kelime "ceza"idi .Kendi canım ,yaram ve şehitler için öç almak istemiyorum.İntikam almak da istemiyorum. Çünkü intikam kördür,sahibini kör eder.Öç almak ise dikkatsizce yapılan hızlı reaksiyondan başka bir şey değildir.
"Yani ben de mahkemedenim,"dedi rahip."Senden neden bir şey isteyeyim.Mahkeme senden hiçbir şey istemez.Geldiğin takdirde seni kabul eder ve gittiğin zaman da bırakır."