Kitap harikaydı. Özellikle Mutlu o kadar komikti ki. Kitabın tek kötü yanı Helin'in bazen saçma kararlar vermesiydi. Onun dışında ilk başlarda Lâl'e baya sinir olmuştum ama sonra baya sevmeye başladım. Olay kurgusu harikaydı, kahkaha attığım çok yer oldu ama ağladığım yerler de öyle. kalın olduğuna bakmayın akıp gidiyor herkese tavsiye ederim.
10/10