Elif Doğuş

Elif Doğuş
@Elif_dogus
Can yücel diyor ya; "Gitmek gerekir bazen. Fazla yormadan, daha çok bıktırmadan.Eğer vaktiyse ardına bile dönüp bakmadan." Bu sözün üstüne söylenebilecek en uygun şeyi sanırım Oğuz Atay'ın satırlarında buldum; "Gitmek çözüm değil de, insan kaçmanın başka türlüsünü bilmiyor ki."
Reklam
-Hiç bitmeyecek mi senin bu okuman? +Bitmeyecek -Hiç mi? +Hiç. -Niyetin kâtip olmak mı yani? +Hayır. -Ya? +İnsan olmak!
Hayat
''Beni kaybetmekten korktuğun anlar oldu mu hiç?" dediğimde Gözlerimin içine baktı ve ''Yağmur ıslanmaktan korkar mı hiç? Islatmaktan korkar.'' dedi. Ama giderken gözümdeki yaşı farkedip arkasını döndü ''Islatılmaktan korkuyorsan yağmur seninle kalamaz, hoşçakal." diye ekledi. İşte hatırladığım en son hali buydu sevgilinin. Ve ben ne zaman yağmur yağsa Şemsiyemi bilerek unuturum evde... 🖋 Olcay Derecik
Bir gün gelir de tutarsam ellerini, Bakarsam gözlerine sevgi dolu, Doğarsa sende yeniden bu beden, Ve o gün verirsem şayet son nefesimi, Ölmeden haykırmak isterim son bir kez. Sen adını koyamadığım, Sen yaban gülüm, sen dağ çiçeğim, Sen ruhu revanım, sen yaşama sevincim, Yasaklım, adı bende saklım... Senin adın kavuşmak olsun. Senin adın... Senin adın seviyorum olsun. Seviyorum olsun. Seni seviyorum, seni seviyorum. Sabahattin Ali Adın Kavuşmak Olsun
Gülüp eğlenmeliydim. Su gibi akmalıydım şu yaşımda. Oysa, ağır ağır düşünüyorum geleceği... Kaç gecem daha böyle huzursuz geçecek? Beni felâketler değil, düşünmek mahvedecek. || Murat Ali Ersan
Reklam