Olabilir; yanlış zamanda, yanlış yerde olmuş olabilirsin. Umulmadık hayallere dalıp gönlünce gülmemiş olabilirsin. Mütemadiyen ağlamış, incinmiş, yıpranmış, örselenmiş de olabilirsin. Ama unutmamalısın; sen, seni yoktan var edenin mülküsün ve O mülkünü darmadağın bırakmaz...