Firavun: “Ben sizin rabbinizim” diyor.Yani
“Benim istediğim gibi yaşayın, benim istediğim gibi terbiyeli olun” diyor.Çünkü rab ve terbiye aynı köktendir;rab, terbiye edendir.Firavun,yaratıktır,yaratan değildir.Firavun bir kuldur,ilah değildir.Evvela Firavun’un ilahlığı ve putlar inkar edilecek,sonra Allah’a iman..