Ayağımıza taş takılsa canımızdan olabileceğimizi anladığımızda, bu hayatın bizim elimizde değilde tek olan bir Yaratıcının "ol" demesiyle her şeyin ne kadar da mümkün olduğunu kavrayacağız. Ve sonra bütün kızgınlıkları, bütün kırgınlıkları bir kenara bırakıp sarılacağız. Umulur ki geç kalınmasın...