Elif elma

Elif elma
@Elifelma
Guvenlik gorevlisi
Lise
Bilecik/bozüyük
Eskisehir
7 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Hiçbirşey hayatın sonu değil-dir.cunku sen ölürsün başkaları yaşar.
Reklam
Her şeyi bildiğim için vasiyetimde tek bir cümle olucakti: "Beni yüz üstü gömün.Cunku yeterince gördüm!"
Sayfa 381
Yanıtı olmayan bir soru olarak geldim dünyaya,ve sorusu olmayan bir yanıt gibi gidiyorum.
Hiçbirşey değişmedi.Isterdim yeni bir insan olarak inmeyi o tekneden.Degismeyi,iyi biri olmayı,hissetmeyi,sevmeyi.Hepsini isterdim.Ama istemenin yetmediğini çok erken anladım.hicbirseyin yetmediğini!dünyayla mesafeli bir dostluk kurmak zorunda kaldım.Cunku kuşkulandım bana verdiği hediyelerden.Herseyden!Kendimi kaybettim...
Sayfa 317

Elif elma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·565 syf.·
2020 14. kitabı
Henri Charrière
8.7/10 · 6,5bin okunma
Reklam