📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İncelediğim kitapların birinde şöyle diyordu: ''İki kişi birbirlerinden ayrılırken biri Kelime-i Tevhid'in ilk bölümünü yani 'لَا اِلَهَ اِلَّا اللهْ' söylesin, diğeri de ikinci kısmını yani, مُحَمَّدُ الرَّسُولُ اللهْ söylesin. Böyle yaparlarsa o ayrılışlarından sonra tekrar birleşmeleri, bir araya gelmeleri mutlaka nasip edilir.'' Çok hoş bir şey. Hem mutlaka bir araya gelebilmek vaat ediliyor hem de Kelime-i Tevhid söylenilerek Rabbimiz celle celaluhu ve Efendimiz Aleyhisselam anılmış oluyor.
Bundan sonra birbirinize gavurlar gibi saçma sapan “Bay Bay'' demeyi bırakın da Müslüman gibi bu zarif vedalaşma ile amel edin.😂😂