beth

beth
@Elifkahramann
Tanrı, benimle ne kastetmiş olabilir
@Elifkahramann·
·
sabitlendi
Unutmayın ki, dünyada en korkunç şey, ümidini kaybetmektir.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan, yaşadığı yerlerde beraber bulunduğu insanlara görünmez ince tellerle bağlanmış; ayrılık vaktinde bu bağlar gerilmeye, kopan keman telleri gibi acı sesler çıkarmaya başlar, her birinin gönlümüzden kopup ayrılması bir ayrı sızı uyandırırmış.
Alıntı
İnsan birini sevmek felaketine uğradı mı esir gibi bir şey oluyor.
Alıntı
Sevmek denen şeyin rolü bu kadar insanı yakıp titretecek bir şey olursa kendisi, kim bilir, neydi?
Alıntı

beth

, bir kitabı okumaya başladı
Reşat Nuri Güntekin
8.8/10 · 123,5bin okunma