İran şahı mı Hint imparatoru mu ne işte, Asya’da bir yerlerde biri sadrazama demiş ki, “Bana kederli olduğumda sevineceğim, sevinçli olduğumda kederleneceğim bir cümle yaz” Sadrazam da şey yazmış işte: “Bu vakit geçip gidecek.” Bu kıssayı ne zaman hatırlasam gerçeği karşısında dehşete kapılıyorum.