Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitabın ilk sayfasında şu soruyla karşılaşıyorsunuz:
“Seyir eden misin, seyreden mi bu âlemde?”
Bu soruya okumadan önce de bir cevabım vardı…
Ama kitabı bitirdiğimde verdiğim cevap bambaşkaydı.
Çünkü Seyir sadece bir kitap değil, bir dönüşüm yolculuğu.
Mina ile kendi içimizdeki eksiklikleri fark ediyoruz.
Ma ile dönüşümün kapısını aralıyoruz.
Ve son bölümde “anda kalmak” denilen o dinginliğe yaklaşıyoruz.
Her cümlesi insana kendini sorgulatan,
“Ben de bunu yaşıyorum.” dedirten bir kitap.
Seyir, kişisel gelişim kitabı değil.
Ruhunla yüzleşme rehberi.
Ben rafıma kaldırmayacağım.
Çünkü bazı kitaplar biter, ama etkisi bitmez.
Siz bu kitapla tanıştınız mı? İlk soruya cevabınız ne olurdu?
Bir öfke dalgası gelecek gibi oluyor yine bir an, hemen ardından hüzün ve hemen onun yerine geçen pişmanlık… Bir duygular denizindeyim. Karmakarışık bir hal. Kafamın bulutlu hali devam ediyor.