Denedik, uğraştık ama destek bulamadık. Her adımda engellerle ve düşmanlıkla karşılaştık… Böyle söylemeyin! Karanlığın ruhu ışığınızı söndürdüğünde her defasında yeniden yakın.
Sizi parlak bir geleceğe davet ediyorum.
Sizi dünyanın kederi için değil, sevgi için büyük şairin neşeli şarkısını söylemeye davet ediyorum. Gelin sevincin yaratıcıları, onu birlikte kucaklayın ve herkesin hayatını sevinç güneşiyle aydınlatın!
İse, ‘ Sevgi, sevgi, sevgi! İnsanları sevin! Her insanı sevin! Yaşayan her şeyi sevin! Tüm dünyayı sevin. Ağacı, taşı, sahildeki kumu ve gökyüzündeki yıldızları sevin. Her şeye can vereni sevin. Her şeyi sevin! ‘ diyordu.