Asla gerçekleşmeyecek tutkuların tohumları ekildiğinden
İyi,kötü,günah,ceza eksik olmamış peşimizden
Daima yolunu kaybetmişiz,çaresiziz biz
Bunları alt edecek irade çıkmıyor içimizden
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kitabı okuyalım aslında baya uzun zaman oldu ancak hissettirdikleri hâlâ çok taze bir yazarın gurur duyduğu bir kitap yazması böyle bir şey olsa gerek.normalde genç yetişkin veya wattpad çıkışlı yazarların kitaplarına belli bir kitlenin çöp kitap olarak baktığını biliyoruz ancak bu kitap tamamen ön yargıları yıkabilecek bir kitap bence. okurken her duyguyu hissettiğiniz sevgi, aşk, fedakarlık, ihanet, keder hepsi bir arada . İnsanın duygularını olgunlaştıran bir kitap bir kere .çoğu kitap mutlu sonla biter fakat bu kitapta oylw olmuyor bol bol hüzünlenip ağlamak isterseniz doğru kitabı okuyorsunuz efendim.