Arkadaşların sana saygı duyuyor!Genellikle onlara mutluluk veriyorsun,yüreğin sana onlar olmasa böyle olamayacağını söylüyor;ama yine de-şayet gidersen,şayet bu çevreden ayrılırsan,onların geleceğinde senin yokluğunun oluşturacağı boşluğu hissederler mi acaba,ne kadar sürer bu?
-Ah insan öyle fani ki,yaşadığından gerçekten emin olduğu bu dünyada bile,varlığının tek bir gerçek iz bıraktığı bu dünyada bile,sevdiklerinin ruhunda ve hatıralarını o da sönüp kaybolacak,hem de çok çabuk!