Daha iyi bir insan olduğumu iddia edecek cesaretim yok elbette, ama daha mutlu bir insan olduğumu biliyorum, çünkü o buz gibi donuk hayatım için yeni bir anlam buldum...
Sana mutluluğu ve sefaleti anlatmaya kalksam inanamazsın. İyisi mi karıma sor;
....
Şunu diyorum: kocamla elli yıl yaşadık , mutluluğu aradık aradık bulamadık. Elimizdekileri kaybedeli iki yıl oluyor, hizmetçi olarak yaşıyoruz ama gerçek mutluluğu bulduk, artık başka türlüsüne ihtiyaçımız yok.